Mijn groooote reis - Reisverslagen van Esther Fransen - WaarBenJij.nu Mijn groooote reis - Reisverslagen van Esther Fransen - WaarBenJij.nu

Mijn groooote reis

Zo dit jaar ga ik mijn grote reis maken, ik ga voor mijn studie in Wellington, Nieuw-Zeeland studeren. Maar alleen dat zou natuurlijk een beetje saai zijn haha, dus ga ik eerst naar Milan toe in HongKong, vervolgens naar Bangkok en Sydney. Dan kom ik aan in Wellington, en na het semester komt Milan naar Nieuw-Zeeland om daar samen nog twee weken rond te trekken. Hierna gaan we naar Los Angeles waar we Suzy, Emiel en Kaya tegenkomen en daar nog twee weken rondtrekken.
Dus dit wordt een leuk half jaartje, waarbij jullie natuurlijk al mijn verhalen kunnen volgen:)

Recente Reisverslagen:

03 Augustus 2014

Last stop: America

20 Juli 2014

North Island, goodbye New Zealand

19 Juli 2014

South Island part 2

05 Juli 2014

South Island part 1.

29 Juni 2014

Eind van een geweldige tijd.
Esther

Zo dit jaar ga ik mijn grote reis maken, ik ga voor mijn studie in Wellington, Nieuw-Zeeland studeren. Maar alleen dat zou natuurlijk een beetje saai zijn haha, dus ga ik eerst naar Milan toe in HongKong, vervolgens naar Bangkok en Sydney. Dan kom ik aan in Wellington, en na het semester komt Milan naar Nieuw-Zeeland om daar samen nog twee weken rond te trekken. Hierna gaan we naar Los Angeles waar we Suzy, Emiel en Kaya tegenkomen en daar nog twee weken rondtrekken. Dus dit wordt een leuk half jaartje, waarbij jullie natuurlijk al mijn verhalen kunnen volgen:)

Actief sinds 01 Jan. 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 9455

Voorgaande reizen:

22 Januari 2014 - 05 Augustus 2014

Mijn groooote reis

Landen bezocht: